کانون کارشناسان رسمی دادگستری خراسان شمالی
WhatsApp
Email
Print

زمان و مکان آزمون کارشناس رسمی دادگستری

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز جمعه مورخ ۱۵ دیماه سال جاری برگزار می شود

رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری خبر داد:

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز جمعه مورخ ۱۵ دیماه سال جاری برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی شورای عالی محمد حسین دادخواه گفت: از آنجاییکه ثبت نام متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری از طریق سازمان سنجش انجام می پذیرد، زمان برگزاری این آزمون همانطور که قبلا به اطلاع عموم رسید در روز جمعه ۱۵ دیماه سال جاری در ۳۱ استان و ۳۵ حوزه امتحانی در ۶۷ رشته بطور همزمان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری خاطر نشان ساخت : آزمون در استانهای آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز و مراغه و آذربایجان غربی شهرهای ارومیه و میاندواب و در استان مازندران شهرهای ساری ، بابلسر و چالوس و در سایر استانها در مراکز استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود در آزمون امسال ۸۵۲۲۶ نفر در ۶۷ رشته کارشناسی شرکت کردند که بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در استان های تهران با ۱۷۹۲۴ نفر ،خراسان رضوی ۵۷۷۱ نفر ،فارس ۵۵۰۷ نفر ، آذربایجان شرقی ۵۴۰۸ نفر و مازندران۴۷۲۶ نفر می باشد.

محمد حسین دادخواه با توجه به نوع رشته های کارشناسی اظهار نمود در رشته های راه و ساختمان ۳۳۹۹۴ نفر، حسابداری ۸۱۹۷ نفر ، کشاورزی  و منابع طبیعی ۵۰۵۵ نفر ،برق و ماشین آلات و تاسیسات کارخانجات ۴۸۷۵ نفر و تعیین نفقه ۴۳۱۷ نفر ثبت نام کردند.

وی همچنین در پایان یادآوری نمود که نتیجه این آزمون حداکثر ظرف مدت ۲ ماه آینده از طریق سایت سازمان سنجش و دیگر رسانه های دیداری و شنیداری به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

محل آزمون کارشناس رسمی دادگستری استان خراسان شمالی : بجنورد دانشگاه دولتی بجنورد کیلومتر 4 جاده اسفراین